23 May 2011

Today :)

Hari nie paper sains but aku langsung tk sentuh buku :'D perhhh, bagus tak? Haha, sumpah malas nk baca buku lg2 sains memg tk lh jawabnye --" So tadi before nk masuk kelas ada pergaduhan antara tettttttt dngn tetttttt. Tahu sape? Tkyah menyebok nk thu lh kn xD haha, pi lantak lh pasal tu. Then masuk kelas duduk tempat letak beg kt belakang pastu dengar cikgu membebel sekajap dan akhirnye bermula lh exam sains paper 2. Buka page first FUHH SENANG SIOTT =.= suka gila babing lh weh, hoho :D Then bunyi loceng maksudnye rehat lh woi, turun bawah tengok kantin gila ramai. Budak2 berebut nk beli mcm tk pernah makan seminggu je -.- haishhh, aku pun time tu malas nk mkn sangat so aku beli buah je lh. Dah habis masa masuk kelas jawab paper 1, boleh lh tapi ada jugak lh yg main taram :D hehe, then paper jasmani. Lagi lah, tk baca sepatah haram pun. Sangatt bagus bukan? :) Buat je lh, buat punye buat boleh pulak budak sebelah aku tnye jawapan. Alahaii, jasmani je lh. Tk thu tembak je lh, tu pun nk tnye. Tk faham betul aku -,- Akhirnye balik jugak, turun bawah pyqa bagi surat. Surat apa? Adalahhh, haha. Sumpah kelakar baca wui -..- Entah pape je lh, haihhh apo nk jadi haa? Pastu balik sampai rumah awal pulak :D. Dah lh, malas nk membebel sorng2. Nk study kbye </3