12 February 2011

entah :O

Time hari jumaat hari tu aku gy pasar malam ngn ieka , balqis n amoy . Janji pukul 8 , okay aku dh siap so aku tnggu ieka kt bawah . Last last hampeh :) Dia ckp jam rumah aku cepat , maybe jam rumah aku ikut indon kott . Aku text dia , ckp kt mane dia ckp baru pakai baju . Hmm , tkpe lh sabar sbb bestie kn :) Then , dia ckp nk cepat sangat pegy dulu lh . Aku call dia tk nk angkat , yah lama gila tnggu aku gerak gy rumah balqis dulu . Sorang2 weh , dh lah mlm :) Pastu dia gerak gy rumah amoy ngn akk ekyin but ckp akk ekyin tk ikut tapi , tkpe lh akk ekyin je :'D Then amoy dh buat muka , sbb dia ada gaduh ngn family dia but ieka terasa pulak ==" Sbb time blk skolah amoy merajuk ngn ieka sbb apa entah . So time gy pasar mlm amoy jln ngn aku balqis ngn ieka . Amoy jalan laju gila -.- Sumpah langsung tk best time tu , semua buat muka termasuk aku :DD HAHA , penat weh tnggu . Hish :) Tkpe lh , kteorng gaduh kejap je nty esok okay lh tu kn kn ^^